مشاور امور ساخت و ساز

مشاور :

امروزه مشاور امور ساخت و ساز روش های مختلفی را برای جذب مشتری در پیش می گیرد. روش کسب و کار و جلب مشتری این گونه است که با تمام وجود به خواسته و طلب های مشتری توجه می شود و سپس برای به دست آوردنشان به مشتری کمک می کند .اگر تقاضای مشتریان از توان پاسخگویی وی بیشتر باشد  می تواند وی را در جهت اقدامات دیگری راهنمایی کند .

مشاور

اقداماتی که مشاور می تواند شما را راهنمایی کند :

زمانی که ساختن برخی از آپارتمان های کوچک و یا بزرگ شروع می شود  نوع اجرا و یا محل اجرایی و امکانات رفاهی نیاز به بررسی دارد و به همین علت مشاوری در این زمینه موجب می شود که ناظر به محل مورد نظر برود و مشاوره ی آن را تقبل کند و اطلاعاتی که لازم است را از مشتری دریافت نماید تا بتواند راهنمایی هایی لازم را ارائه دهد تا مشتری بتواند ملک مناسب خود را تشخیص دهد و دیگر زمان و انرژی خود را بی جهت هدر نکند.

 

تقسیم بندی فایل های بازدید شده ی مشاور :

بعد از اینکه بازدیدهای کارشناسی املاک انجام شد. نوبت به تقسیم بندی کارهایی می رسد که راهنما کننده به مشتری انتقال می دهد. با توجه به تحقیقات مشاوران و اطلاعات در دسترس به نتیجه رسیده اند که در کشور ایران سه تیپ ساخت و ساز در زمینه ی املاک وجود دارد و ۹۰% از ساخت و ساز ها به این شکل انجام می گیرد از نکات بسیار قابل توجهی که در امور ساخت و ساز وجود دارد این است که ،مشاور امور ساخت و ساز باید تمام تکنیک های مربوط به ساخت و ساز در کشور را بداند  و همه ی اطلاعات را در دست داشته باشد که مشاوران با توجه به این اقدامات روش های ملک گرایی را بر سر راه خود قرار می دهد که موثرترین و بهترین روش کسب و کار برای امور ساخت و ساز محسوب می شود .

یک پاسخ