بخش مشاور کرمان در شرکت فرازان

مشاور کرمان یکی از بخش های مدیریتی و مشاوره ای شرکت فرازان می باشد که به شما در خصوص هر چیزی در رابطه با ساخت و ساز و نوع ساختمان مشاوره می دهد و شما را از هر حیث آگاه می سازد تا قبل از اینکه دست به شروع کار بزنید از همه چیز و تمامی مشکلات و راه حل های آن آگاه شوید و با چشمانی کاملا باز به سوی هدف گام بردارید.

 

مشاور کرمان

چرا مشاور کرمان در شرکت فرازان؟

مزایای این بخش تنها به بخش شهرستانی و استان کرمان محدود نمی شود و برخلاف اسمش در سراسر کشور خدمت رسانی می کند و مزایای بسیار زیاد و سود ده ای را به مردم کل این کشور سرافراز و جاویدان یعنی ایران می رساند.

  • داشتن خلاقیت و نوآوری
  • انجام معاملات و خرید و فروش با دقت بالا
  • ایده های منحصر به فرد و کاملا مطابق با کار و انگیزه ی مشتری
  • به پایان رساندن پروژه های بسیار بزرگ و موفق در سطح کشور

موفقیت در ثبت و اتمام بیش از هزار پروژه ی بزرگ و کوچک با امتیاز های عالی از جمله دلایلی است که می توان انتخاب مشاور کرمان را به تمامی افراد علاقمند در این خصوص توصیه کرد و با جرات ابراز داشت که این بخش یکی از منحصر به فرد ترین بخش های مربوطه در سطح کشور می باشد.

 

 

استفاده و به کارگیری بهترین ها

شرکت فرازان با به کارگیری بهترین و زبده ترین مهندسین ساختمان کشور در بخش مشاور کرمان از سال ۱۳۸۵ تصمیم گرفت تا در این زمینه دیگر هیچ مشکلی برای هموطنان عزیزی که قصد ساخت و ساز را دارند پیش نیاید و بهترین ها برای این افراد اتفاق بیفتد.

این مهندسین که همگی از بهترین و اصولی ترین دانشگاه های معتبر سراسر کشور فارغ التحصیل شده اند با فراگیری آموزش های بسیار حرفه ای و متناسب با سلایق مشتری توانسته اند به بهترین و خلاق ترین مهندسان کشور تبدیل شوند و با مشارکت های بسیار گسترده در مشاور کرمان به شما مردم عزیز و فهمیده کشور عزیزمان ایران خدمت نمایند.

 

مشاور کرمان

کنترل فنی پروژه با شرکت مشاور ساختمان فرازان

یکی از وظایف گسترده و بسیار فنی تمامی شرکت های مهندسی و مشاوره در ساختمان این است که کیفیت و چگونگی انجام مراحل یک پروژه در دست ساخت را هر چند وقت یکبار کنترل کنند، البته این کنترل فنی پروژه چند وقتی است که دیگر در‌ اکثر مراکز جدی گرفته نمی شود و به صورت سابق جدیتی ندارد در صورتی که یکی از مهمترین و اساسی ترین اجزای کنترل کیفیت یک ساختمان و پروژه می باشد و می بایست تمامی شرکت ها آن را جدی بگیرند و به آن عمل کنند.

شرکت بسیار بزرگ و قدرتمند فرازان یکی از معدود شرکت هایی است که ، کنترل فنی پروژه را به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهد و به مشتری در خصوص اینکه بتواند تمامی معیار ها را به درست ترین شکل رعایت کند، مشاوره های بسیار حرفه ای و مطابق با سلایق فرد می دهد تا فرد بتواند علاوه بر رعایت نکات ایمنی و قوانین مقرر شده برای ساخت ساختمان، ایده ها و افکار موجود در ذهن خود را نیز به بهترین شکل و مورد دلخواه بر روی ساختمان اجرا نماید.

 

گزارش های ارائه شده به مشتری

در مشاور کرمان علاوه بر تمامی مشاوره های ارائه شده، لیست کار های ساختمان و گزارش هایی نیز به مشتری ارائه می شود تا فرد بتواند با آگاهی کامل و در خیالی آسوده تصمیم گیری های مد نظرش را انجام دهد. این لیست های طراحی شده و گزارش ها عبارتند از:

  •     گزارش های مربوط به کنترل کیفیت
  •     گزارش های مربوط به پیشرفت پروژه و زمان بندی
  •     گزارش مستندات ایجاد شده
  •     گزارش تاخیرات به وجود آمده
  •     گزارش تغییرات
  •     گزارش عملکرد پیمانکاران جزء
  •     گزارش راند مان منابع نیرو انسانی و ماشین آلات
  •     گزارش مصالح مصرف شده و مورد نیاز
  •     گزارش هزینه و درآمد فعالیت ها طبق قرارداد
  •     گزارش پیش بینی هزینه، درآمد، زمان و منابع مورد نیاز
  •     گزارش دعاوی و تعارضات ایجاد‌ شده

 

مشاور کرمان

مشاوره از ابتدا تا انتها

شرکت مشاوره فرازان در بخش های مختلف خود مانند شرکت های دیگر که تنها در بخش های کوچکی به مشاوره می پردازند و بعد از رساندن کار به جایی که توافق شده بود، نظارت و مشاوره های خود را قطع می نمایند و دیگر به مشتری هیچ گونه مشورتی ارائه نمی دهند، عمل نمی کند و همیشه و در هر زمانی همراه و همگام با مشتریان خود می باشد.

در بخش های مختلف شرکت فرازان ابتدا وقتی که مشتری برای سوالات مطرح شده در ذهن خود با شرکت تماس می گیرد تمامی مشاوره های ساخت و هماهنگی های لازم قبل از عقد قرار داد و به صورت رایگان به مشتری ارائه می شود سپس در صورتی که مشتری قصد ساخت داشت، قراردادی مبنی بر شروع همکاری بین طرفین بسته می شود و تمامی مشاوران حرفه ای و تحصیل کرده نظرات خلاق و مشاوره های حرفه ای خود را به مشتری ارائه می دهند که این مشاوره ها از ابتدای کار تا انتهای آن ادامه خواهد داشت تا مشتری بتواند به بهترین شکل و با خیالی آسوده ساختمان مدنظر خود را تکمیل کرده و به بهره برداری برساند بنابراین مطمئن باشید که شرکت ما از ابتدا تا انتها در کنار شما خواهد بود و تا ساختمان شما به بهره برداری نرسد دست از تلاش برنخواهد داشت‌.

هدف ما این است تا بتوانیم کاری کنیم که افرادی که هیچ گونه تجربه ای نیز در زمینه ی معماری و ساخت و ساز ندارند بتوانند با ذهنی فراخ و چشمانی کاملا باز، رویای تشکیل شده در ذهن خود را به حقیقت برسانند.