مقاوم سازی سازه ها با مشاوره شرکت فرازان

مقاوم سازی ساختمان به چه معنی است ؟

شرکت فرازان یکی از شرکت های مشاوره ای است که در زمینه مقاوم سازی ساختمان ها  نیز به مدیران پروژه ها مشاوره می دهد. ساخت و ساز روز به روز در حال افزایش است و با توجه به پیشرفت علم روند ساخت سازه هایی که در برابر زمین لرزه مقاوم سازی شده باشند، افزایش یافته است. مقاوم سازی یک ساختمان فقط در برابر زلزله نیست بلکه می تواند در برابر هر نوع نیروی که بر ساختمان وارد شود، باشد. مقاوم کردن ساختمان ها امروزه به دلیل خطراتی که در مورد زلزله داده می شود بسیار مورد توجه است.

در صورتی که این کار به دست افراد متخصص صورت گیرد با کمترین هزینه و با سرعت بالایی قوانین اجرایی مربوط به مقاوم کردن سازه انجام خواهد شد. مقاوم کردن  صرفا در برابر زلزله نیست و در برابر عوامل محیطی مانند تماس با سولفات ها و کلرید ها دچار آسیب می شوند که اگر بعد از تخریب نیاز به ترمیم داشته باشند هزینه های هنگفتی را در پی خواهد داشت.

 

 

"<yoastmark

 

 مشاوره شرکت فرازان در رابطه با مقاوم سازی

شرکت فرازان در بخش مشاوره پروژه های عمرانی برای مقاوم سازی از طرح های مختلف که در زمینه مقاوم کردن سازه ها به کار می رود با توجه به شرایط استفاده می کند و در واقع بعد از مطالعه  موقعیت  و جزییات پروژه  پیشنهادات و مشاوره های خود را در حین انجام کار ارائه می دهد. این شرکت گواهی های لازم برای صلاحیت مشاوره در این زمینه سازه ها را دارد و قبل از ارائه مشاوره با داشتن نیروی متخصص و دانش آموختگان دانشگاهی که دارد تمام جوانب کار مانند ارزیابی لرزه ای ساختمان و مطالعه سازه برای مقاوم کردن آن به روش نوین و تحقیق برای استفاده از انواع مصالح جهت مستحکم کردن ساختمان صورت می گیرد و سپس شرکت مهندسی فرازان نتایج خود را در قالب مشاوره به مدیریت پروژه ارایه خواهد داد و در صورت پذیرش تا پایان اجرایی شدن بر کار نظارت خواهد کرد.